Informasjon


Trixnixmix
Trixnix er mitt livs prosjekt ©

Oppdatert 8. mars 2024

Om dette er bra, gi takk til Herren Jesus Kristus. Om noe ikke er bra, kjeft på undertegnede.

Trixnix er av Gud. Men faktisk er alt som Trixnix inneholder beskyttet av norsk rettighetslovgivning. Jeg er norsk. Det norske folk er min mor, så å si.

Jeg er Piken. Jeg er verdens samvittighet.

Historisk sett er jeg Piken. Og jeg er Piken inni meg. Jeg kaller meg Vaksinius, som jeg har registrert som varemerke, eller Vaccinius. Slik at Piken er for meg et prosjekt. Trixnix er henne.

Jeg er Førstemann. Jeg var den første til å se hva Piken står for. Og jeg er førstemann inn i den nye tidsalder. Jeg går inn i den som noe forbannet, erklært gal som jeg er.

Formelt sett tilhører jeg den norske Kirke. Kirken er luthersk.

Jeg kunne vært en skapende kraft. Man valgte, imidlertid, å gjøre meg til en krøpling, opptatt av å beskytte meg, uten evne til å stå fram. Det er fortærende. Jeg søker å heve hodet ved å skape, på ulike vis, for derved å kjenne sorgens glede.

Der er ingen vei til frelse og fred annet enn ved Sønnen, og Jesus Kristus er Ham. Historien til Sønnen er gitt ved unnfangelsen av Adam, ved danningen av Israel, og ved fødselen som fant sted ved Jesus Kristus. Piken ble unnfanget ved disiplene til Jesus Kristus. Jeg elsker jøden som sådan. Jeg har lest Bibelen, flere ganger. Og jeg vil være hva Abraham og profetene så fram mot.

Translate

What to see first

    Norway